Ordinadors fixos en aules docents Servei de Gestió Acadèmica

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Serveis
Logo Servei de Gestió Acadèmica   Servei de Gestió Acadèmica
Servei de Gestió Acadèmica

Ordinadors fixos en aules docents

1. Característiques tècniques

2. Programari bàsic en els ordinadors de les aules de teoria

  • R 3.1.1
  • Salt
  • SMART Notebook 11
  • VLC
  • XN VIEW
  • 7zip
  • Acrobat Reader XI
  • CD Burner XP
  • ChemCAD
  • Chrome
  • Firefox
  • Gretl
  • IBM SPSS Statistics 22
  • Internet Explorer 11
  • Kompozer
  • LibreOffice 4.2
  • Maple 17
  • Office 2010
  • Picassa 3

3. Guia d'ús

Encendre l'ordinador:

Si està APAGAT, encén-ho.

Si està ENCÈS:

1. Prem el botó verd per a apagar.

2. Espera 40 segons.

3. Prem el botó verd per a encendre.

Windows 7: arranca per defecte.

Ubuntu: L'usuari és alumne i la contrasenya alumne.

Apagar l'ordinador:

1. Prem menú Inicie/Apagar.

2. Una vegada apagat l'ordinador desconnecta el botó d'encès. S'apagarà el LED verd.

Canviar l'idioma:

És possible canviar l'idioma de la interfície de Windows amb les icones de l'escriptori: Windows 7 en espanyol i Windows 7 en valencià.

Sessió de treball:

El monitor disposa d'entrada USB per a connectar dispositius externs.

Disposes d'una sessió de treball sense limitacions (instal·lar programari, agregar maquinari, gravar resultats, etc.).

Tot el que s'incorpore durant la sessió desapareixerà en apagar l'ordinador. Per a mantenir dades entre arrencades:

En Windows i Linux existeix una partició de DADES, Unitat D:, que no s'esborra en reiniciar.

És un espai compartit que pot ser esborrat per un altre usuari.

Resolució de problemes:

Si l'equip no arranca:

1. Prem el botó verd (interruptor LED de l'armari) per a apagar.

2. Espera 40 segons.

3. Prem el botó verd per a encendre.

En altres casos contacta amb el personal de la consergeria.